lunes, 6 de abril de 2009

Manifestación estatal contra os tranxenicos



Calendata/ora: Sabado 18 de abril - 11:30 h.
Puesto: Paraninfo Unibersidat Zaragoza (Plaza Paraíso)

Os tranxenicos son un esperimento a gran escala con una tecnolochía plena de efectos imprebistos y no deseyaus. Son una menaza a nuestra salut, tienen efectos ambientals negatibos, produzen contaminazión chenetica, agraban os problemas d´aczeso a la birolla, entre atros periglos.
Muitos paises os han biedau, pero españa contina fazilitando a suya espansión, metendo entre as tres pedretas a nuestra salud y o nuestro ambién, foborezendo los intreses d´un puñau de multinazionals.
Os consumidors, os agricultors tenemos o dreito y a responsabilidat de conoxer y dezidir cómo y dónde se produzen os nuestros alimentos y apostar por un modelo de agricultura sostenible y seguro.
En a semana d´o 13 a o 18 d´abril, muitas personas y organizazions reyalizarán iniziatibas y actos reibindicatibos contra la politica de transxenicos de l´actual Gobierno, saldran a la carrera ta exichir que se reconoxca o suyo dreito a una alimentazion y una agricultura libres de transxenicos. O 18 d´abril se reyalizará en Zaragoza una manifestazión estatal a la que se comboca a ixa gran mayoría sozial que refusa d´os tranxenicos.
¡han de sentir-nos!

Combocan: Plataforma Rural (Amigos de la Tierra, CAS, Confederación Española de Consumidores y Usuarios (CECU), Centro de Estudios Rurales y de Agricultura Internacional (CERAI), CIC BATA, CIFAES-Universidad Rural Paulo Freire, Coordinadora de Organizaciones de Agricultores y Ganaderos (COAG), C. Tierra de Campos, Ecologistas en Acción, Entrepueblos, Espacio Comercio Justo, Jovenes Rurales Cristianos, Red Africa Europa, SODEPAZ, Veterinarios Sin Fronteras, Movimiento Rural Cristiano, Mundubat, SEAE, SOC, Xarxa de Consum Solidari) y Greenpeace.

No hay comentarios.: